Takarazuka kagekidan Index du Forum

Takarazuka kagekidan Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Je t'aime

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Takarazuka kagekidan Index du Forum -> Foyer -> Salon de thé
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
osa

MessagePosté le: Mer 16 Avr - 15:51 (2008)    Sujet du message: Je t'aime Répondre en citant

Hello.

It was a long time since I didn't write anything in the forum.
I have been recently in Tokyo again and I went to the Tokyo Takarazuka Theater to see "Je t'aime" and 'Miroirs', of the snow troupe, with Natsuki Mizu Smile
It was great, Natsuki was superb and I could say her "hello" when she came out of the theatre.
I hope to return again to Japan and see more Takarazuka! Smile

Ah, one question, any idea about this?
http://www.takarazuka-revue.info/tiki-index.php?page=Paris+Festival+2008

Thanks,
osa

Publicité

MessagePosté le: Mer 16 Avr - 15:51 (2008)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
osa

MessagePosté le: Mer 16 Avr - 17:11 (2008)    Sujet du message: Je t'aime Répondre en citant

By the way, I would like to join the Jun Sena fan club Wink
Look here (http://www.takarazuka-revue.info/tiki-index.php?page=Fan+Clubs+and+Sending+Fan+Letters+and+Presents), they say some fan clubs accept foreign members, do you know if there is any foreigner in any takarazuka star fan club?

Many thanks in advance,
Osa

Mizu Natsuki
Topstar
Topstar

MessagePosté le: Mer 16 Avr - 22:26 (2008)    Sujet du message: Je t'aime Répondre en citant

Je vous traduis les deux messages :

N°1 : Salut, il ya longtemps que je n'ais pas posté sur le forum....je suis allée récemment à tokyo et j'en ai profité pour voir le spectacle "je t'aime" et miroir au takarazuka theater avec Mizu Natsuki. C'était génial, Mizu est superbe et j'ai pus lui dire bonjour en dehors du théatre. J'espère retourner bientot au Japon et voir encore plus de spectacle.
Petite question qu'est ce que le Paris Festival 2008 ???

N°2 : Si vous souhaitez faire parti du Sena jun fan club regardez par içi :
http://www.takarazuka-revue.info/tiki-index.php?page=Fan+Clubs+and+Sending+…
Il nous renseigne sur les modalité pour y rentrer et savez vous s'il existe d'autre fan club ???

je vous remercie d'avance

Osa

MSN
Mizu Natsuki
Topstar
Topstar

MessagePosté le: Mer 16 Avr - 22:29 (2008)    Sujet du message: Je t'aime Répondre en citant

Osa,

Paris festival is a little concert live with a french song only.

MSN
Asami Hikaru
Flower troupe
Flower troupe

MessagePosté le: Mar 2 Juin - 19:04 (2009)    Sujet du message: Je t'aime Répondre en citant

osa a écrit:
By the way, I would like to join the Jun Sena fan club Wink
Look here (http://www.takarazuka-revue.info/tiki-index.php?page=Fan+Clubs+and+Sending+Fan+Letters+and+Presents), they say some fan clubs accept foreign members, do you know if there is any foreigner in any takarazuka star fan club?

Many thanks in advance,
Osa

Hi~
Sorry for my belated answer.
Well I'm an actual member of Asumi Rio's (Mirio) Fan Club.
I'm fairly sure Asako's club allow foreigners to join. I have friends who are in top star's clubs (Chie's, Touko's, Chika's,...)
So, next time you are in Japan, the best thing to do is asking Asako's club staff ! (you can pick them up rather easily at iri/de)

About the "Paris Festival", as Mizu said, it's a revue focused on Paris and France. So only french songs are played.

I hope it helped ~

Laure.

MSN
Contenu Sponsorisé

MessagePosté le: Aujourd’hui à 21:49 (2017)    Sujet du message: Je t'aime

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    Takarazuka kagekidan Index du Forum -> Foyer -> Salon de thé Toutes les heures sont au format GMT + 2 Heures
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | forum gratuit | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange